• חדשות
  • אוכל ותזונה
  • אטרקציות
  • אירועים ומסיבות
  • בינוי ונדל"ן
  • בעלי מקצוע
  • חברה וקהילה
  • חוק ומשפט
  • טיפוח ויופי
  • טכנולוגיה
  • ילדים ומשפחה
  • כלכלה והשקעות
  • לימודים והשכלה
  • מחשבים ואינטרנט
  • עסקים
  • פנאי ובידור
  • צרכנות
  • רכבים
  • רפואה ובריאות
  • תיירות ונופש
Menu
  • חדשות
  • אוכל ותזונה
  • אטרקציות
  • אירועים ומסיבות
  • בינוי ונדל"ן
  • בעלי מקצוע
  • חברה וקהילה
  • חוק ומשפט
  • טיפוח ויופי
  • טכנולוגיה
  • ילדים ומשפחה
  • כלכלה והשקעות
  • לימודים והשכלה
  • מחשבים ואינטרנט
  • עסקים
  • פנאי ובידור
  • צרכנות
  • רכבים
  • רפואה ובריאות
  • תיירות ונופש
איך יוצרים לוגו לעסק? 
ראשי » עסקים » איך יוצרים לוגו לעסק? 

איך יוצרים לוגו לעסק? 

admin ספטמבר 10, 2019 9:35 am סגור לתגובות על איך יוצרים לוגו לעסק? 

כמעט בכל תחום פעילות שוררת בימינו תחרות קשה. אחד המפתחות החשובים להצלחה ולמיצוי הפוטנציאל של העסק שלכם הוא בידול מהמתחרים – ואחת הדרכים להבליט את הייחוד שלכם ולתפוס מקום של קבע בתודעת הלקוחות הפוטנציאליים היא לוגו. עיצוב לוגו לעסק הוא מלאכה שמחייבת מקצועיות וניסיון רב, ולכן כדאי להפקיד אותה בידי אנשי מקצוע שזוהי המומחיות שלהם.

לוגו לעסקים – דגשים חשובים

כשמעצבים לוגו לעסק ישנם 3 דגשים שכדאי מאוד להקפיד עליהם, כך שהסמליל (זוהי המילה שבחרה האקדמיה ללשון ל"לוגו") ימלא את תפקידו החשוב.

  1. פשוט – לוגו פשוט הוא לוגו שקל לזכור, ולוגואים שקל לזכור אותם הם האפקטיביים ביותר שיש.
  2. על-זמני – לא כדאי לעצב לוגו לעסקים על סמך טרנדים עכשוויים, אלא לחשוב לטווח הארוך. ישנם מוטיבים על-זמניים שהופכים לוגואים למנצחים, וכדאי להשתמש בהם.
  3. גמיש – בעידן הדיגיטלי הלוגו שלכם יופיע בגרסאות רבות. לפעמים בגדול ובמקרים אחרים בקטן, לעתים בצבע ולפעמים בשחור-לבן, וכדאי שבכל גרסה הנראות שלו תהיה אופטימלית.

לוגו לעסק – עם שם או בלי?

אחת ההחלטות החשובות במסגרת עיצוב לוגו לעסקים היא אם לכלול את שם המותג. אין לשאלה זו תשובה חד-משמעית. פיאט למשל החליטה כן לכלול את השם בלוגו ואילו מרצדס לא (וגם כך כולם כמובן מכירים את הכוכב המשולש בתוך העיגול). הלוגו של פיצה האט כולל את השם, ואילו בדומינו'ס "הסתפקו" בסמל שכולל שני ריבועים, אחד שבתוכו נקודה אחת והשני עם 2 נקודות בתוכו.

עבור עסק קטן לוגו שהוא בעצם שם החברה, בעיצוב ייחודי כמובן, יכול להיות רעיון מצוין – בתנאי שהשם קליט וקצר יחסית. בדרך זו שמו של המותג מופיע בכל מקום וללקוחות הפוטנציאליים יהיה קל יותר לזכור אותו. במקרים אחרים ההמלצה היא לשלב אלמנטים גרפיים עם השם של העסק.

על מה חשוב להקפיד בחידוש לוגו

חידוש לוגו לעסק מחייב זהירות – מצד אחד נדרש מן הסתם שינוי, אבל מצד שני שינוי דרמטי מדי עלול לטלטל את המותג ולהקשות על הלקוחות לקשר את הסמליל החדש עם העסק הוותיק.

ככל שמידת ההזדהות עם הלוגו הקיים גבוהה יותר, וכדאי לבדוק זאת על בסיס מחקר מעמיק, כך השינוי צריך להיות צנוע יותר – אתגר לא פשוט אבל אפשרי לאנשי מקצוע מנוסים.

לוגו לעסק

אודות המחבר

להציג את כל הפוסטים של admin


« פוסט קודם
פוסט הבא »
הכי חדש באתר!
  • מכונת כביסה תעשייתית יד 2
  • קופסאות קרטון מעוצבות – אל תוותרו על השילוב בין פרקטיות וסטייל
  • איך לבנות מותג חזק במדיה החברתית ולהצליח
  • היתרונות של עבודה מהבית לעסקים קטנים שחובה לדעת
  • מדריך לניהול קמפיינים בגוגל אדס: הדרך להצלחה בעסקים
  • שיטות לשיפור חוויית המשתמש באתר שיעלו את העסק שלך
  • השוואת פלטפורמות פרסום מקוון: מה הכי מתאים לך?
  • איך לבנות קמפיין שיווק דיגיטלי יעיל ולהצליח כעסק?
  • מגמות חדשות בעולם היזמות העסקית שמשנות את המשחק
  • למה כלים דיגיטליים לניהול עסק קטן ישנו את חייך?
פוסטים אחרונים
  • מכונת כביסה תעשייתית יד 2
  • קופסאות קרטון מעוצבות – אל תוותרו על השילוב בין פרקטיות וסטייל
  • איך לבנות מותג חזק במדיה החברתית ולהצליח
  • היתרונות של עבודה מהבית לעסקים קטנים שחובה לדעת
  • מדריך לניהול קמפיינים בגוגל אדס: הדרך להצלחה בעסקים
  • שיטות לשיפור חוויית המשתמש באתר שיעלו את העסק שלך
  • השוואת פלטפורמות פרסום מקוון: מה הכי מתאים לך?
  • איך לבנות קמפיין שיווק דיגיטלי יעיל ולהצליח כעסק?
  • טיפים לפרסום ממומן ברשתות חברתיות שבעצם עובדים!
  • מדריך להקמת חנות אינטרנטית מוצלחת: כך תתחיל להרוויח!
כל הזכויות שמורות לאתר הוט-גוד
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס