קידום אתרים הוא תחום מאתגר. לא משנה אם יש לכם משרד גדול או קטן, או אם אתם עובדים כעצמאים – השוק מוצף בהמון תחרות. כולם מתחרים בכולם, והיום כל רופא שיניים וכל חנות פרחים צריכים אתר, קידום ברשתות החברתיות, ופתרונות לקידום העסק אונליין. קניית קישורים לקידום האתר הפכה לנוהל שבשגרה, סטנדרט בתעשייה.
ניתן לרגע משפט לטובת כל אלו שלא מגיעים מהתחום ורק נכנסים אליו כעת – הצורך בקישורים נובע מהצורך להראות לגוגל כי יש לאתר שלכם סמכות. הרעיון העיקרי הוא שאם הרבה אתרים מצביעים עם קישור על האתר שלכם, כנראה שהאתר שלכם נחשב לאתר המוביל בתחום שבהקשר של הקישור, וכך האתר שלכם בעצם מקבל יותר חשיבות במנוע החיפוש.
למה לקנות קישורים ולא ליצור אותם באופן אורגני?
- מהירות – ליצור רשת אורגנית של קישורים יכול לקחת שנים. אם אתם בעלי עסק ורוצים לקדם את העסק שלכם לצמיחה ופיתוח, אין לכם שנים לחכות לזה. נכון, עם השנים תיבנה באופן אורגני רשת טבעית של קישורים המובילים לאתר שלכם. אבל בינתיים – למי יש זמן לחכות? בטוח לא לעסק שלכם.
- בחירה באתרים הנכונים – בעוד שרשת אורגנית של קישורים שנבנית עם הזמן בעצמה זה מעולה, הרי שלפעמים זה פחות טוב. הסיבה היא פשוטה – הקישורים השווים ביותר הם אלו שמגיעים מאתר ומתוכן רלוונטיים למוצר או לשירות שלכם, ולא אתרים רנדומליים. יותר מזה, קישור שמגיע מאתר שנחשב חזק בעצמו נותן יותר כח מאשר קישור שמגיע מאתר חלש. כשאתם רוכשים קישורים לקידום האתר שלכם, אתם יכולים לרוב לבחור באופי האתרים מהם יגיע הקישור, ובכך למקסם את איכותו ואת השפעתו על מאמצי הקידום שלכם.
- הוצאה מוכרת – בעוד שעבודה מתמדת על יצירת רשת של קישורים היא משהו שפשוט לוקח לכם זמן, הרי שרכישת קישורים היא הוצאה מוכרת לעסק, חלק מההוצאות השוטפות של שיווק העסק. במילים אחרות, אתם משקיעים בעסק שלכם, מקבלים תוצאות, ומזדכים על מס-הכנסה ומתקזזים על מע"מ.
לסיכום, קניית קישורים היא הדרך המהירה, היעילה והמשתלמת ביותר ליצירת רשת הקישורים הנדרשת לצורך קידום האתר שלכם, ועימו קידום העסק שלכם.